Samen maken we BVAN elke dag een beet­je beter.

 

Trots op jul­lie feed­back!
Afge­lo­pen zomer vroe­gen we onze klan­ten om hun mening over BVAN. Want wie kan ons beter ver­tel­len hoe we het doen dan jul­lie? We kre­gen veel mooie reac­ties én waar­de­vol­le tips waar we met­een mee aan de slag kun­nen.

De resul­ta­ten maken ons blij: het hele pro­ces van offer­te tot uit­voer werd beoor­deeld met een 8,1. De opbouw van de offer­te kreeg een 8 en de gele­ver­de dienst ten opzich­te van de offer­te zelfs een 8,7. Mooie cij­fers waar we natuur­lijk ont­zet­tend trots op zijn!

Posi­tie­ve feed­back
Wat ons nóg meer ener­gie gaf, was jul­lie posi­tie­ve feed­back over onze manier van wer­ken. Het snel­le scha­ke­len, de kor­te lij­nen en de dui­de­lij­ke, pro­fes­si­o­ne­le aan­pak kwa­men vaak terug. Fijn om te horen dat dit ook echt zo erva­ren wordt, want daar zet­ten we ons elke dag voor in.

Ver­be­ter­pun­ten
Tege­lij­ker­tijd weten we dat er altijd ruim­te is om beter te wor­den. Een punt dat meer­de­re keren werd genoemd, was onze reac­tie­tijd. Dat her­ken­nen we. Zeker in een peri­o­de waar­in onze bezet­ting niet opti­maal was, duur­de het soms wat lan­ger voor­dat we kon­den rea­ge­ren. Geluk­kig heb­ben we daar inmid­dels iets aan gedaan: twee nieu­we collega’s zijn bij ons gestart en zor­gen samen met het team voor extra slag­kracht. Hier­door kun­nen we jul­lie niet alleen snel­ler hel­pen, maar ook onze dienst­ver­le­ning ver­der ver­ster­ken.


Jul­lie feed­back laat zien waar we goed in zijn en waar we nog kun­nen groei­en. En pre­cies dát is voor ons de waar­de van dit onder­zoek. We nemen alles seri­eus door te kij­ken waar we ver­be­te­rin­gen door kun­nen voe­ren, maar vie­ren ook de com­pli­men­ten die we moch­ten ont­van­gen.


Kort­om: bedankt voor jul­lie ver­trou­wen, jul­lie open­heid en de tijd die jul­lie namen om ons te beoor­de­len. Samen maken we BVAN elke dag een beet­je beter!